سیاه دانه یا نیگلا ساتیوم (به انگلیسی: Nigella Sativa)، گیاهی است که برگهایش به صورت نواری و کوچک هستند و به طول ۲۰ میلی‌متر می‌رسند. میوه‌ای کروی یا بیضی‌شکل با طول تا ۵ میلی‌متر دارد که در داخل آن دانه‌هایی به رنگ سیاه وجود دارد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت سیاه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


سیاه دانه یا نیگلا ساتیوم (به انگلیسی: Nigella Sativa)، گیاهی است که برگهایش به صورت نواری و کوچک هستند و به طول ۲۰ میلی‌متر می‌رسند. میوه‌ای کروی یا بیضی‌شکل با طول تا ۵ میلی‌متر دارد که در داخل آن دانه‌هایی به رنگ سیاه وجود دارد.

قیمت سیاه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



اين دانه‌ها داراي طعم تند و ملسي هستند و به طور معمول در غذاهاي خاورميانه‌اي به عنوان چاشني استفاده مي‌شوند. به علاوه، سياه دانه به دليل خواص دارويي و درماني‌اش در طب سنتي نيز به كار مي‌رود.

قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت سياه دانه ديجي كالا-قيمت سياه دانه هندي-قيمت سياه دانه در گلستان-قيمت سياه دانه امروز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت سياه دانه ديجي كالا-قيمت سياه دانه هندي-قيمت سياه دانه در گلستان-قيمت سياه دانه امروز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱ و قيمت سياه دانه ديجي كالا-قيمت سياه دانه هندي-قيمت سياه دانه در گلستان-قيمت سياه دانه امروز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

8 خواص سياه دانه چيست؟!
1. سرشار از آنتي اكسيدان
آنتي اكسيدان ها موادي هستند كه راديكال هاي آزاد مضر را خنثي مي كنند و از آسيب اكسيداتيو به سلول ها جلوگيري مي كنند.تحقيقات نشان مي دهد كه آنتي اكسيدان ها مي توانند تأثير قدرتمندي بر سلامت و بيماري داشته باشند.در واقع، برخي از مطالعات نشان مي دهد كه آنتي اكسيدان ها ممكن است در برابر چندين نوع بيماري مزمن، از جمله سرطان، ديابت، بيماري قلبي و چاقي محافظت كنند.تركيبات متعددي كه در كلونجي يافت مي شوند، مانند تيموكينون، كارواكرول، تي آنتول و 4-ترپينئول، مسئول خواص آنتي اكسيداني قوي آن هستند.يك مطالعه لوله آزمايشي نشان داد كه اسانس كلونجي همچنين به عنوان يك آنتي اكسيدان عمل مي كند.با اين حال، تحقيقات بيشتري لازم است تا مشخص شود آنتي اكسيدان هاي موجود در كلونجي چگونه بر سلامت انسان تأثير مي گذارد.
2.كاهش كلسترول
كلسترول يك ماده چربي مانند است كه در سراسر بدن شما يافت مي شود. در حالي كه به مقداري كلسترول نياز داريد، مقادير زياد آن مي تواند در خون شما جمع شود و خطر ابتلا به بيماري قلبي را افزايش دهد.ثابت شده است كه كالونجي به ويژه در كاهش كلسترول موثر است.يك بررسي از 17 مطالعه نشان داد كه مصرف مكمل سياه‌دانه با كاهش قابل توجه كلسترول LDL كل و كلسترول بد و همچنين تري گليسيريد خون همراه است.جالب اينجاست كه همچنين مشخص شد كه روغن بلالنجي تأثير بيشتري نسبت به پودر دانه بلانجي دارد. با اين حال، فقط پودر دانه باعث افزايش سطح كلسترول خوب شد.مطالعه ديگري بر روي 57 فرد مبتلا به ديابت نشان داد كه مصرف مكمل بلانجي به مدت يك سال باعث كاهش كلسترول تام و LDL مي شود و در عين حال كلسترول HDL را افزايش مي دهد.در نهايت، يك مطالعه بر روي 94 فرد مبتلا به ديابت يافته‌هاي مشابهي داشت و گزارش داد كه مصرف روزانه 2 گرم كلونجي به مدت 12 هفته باعث كاهش كلسترول كل و LDL مي‌شود.
3. خواص مبارزه با سرطان داشته باشد
كالونجي سرشار از آنتي اكسيدان است كه به خنثي كردن راديكال هاي آزاد مضري كه ممكن است در ايجاد بيماري هايي مانند سرطان كمك كنند، كمك مي كند.مطالعات لوله آزمايش نتايج چشمگيري در مورد اثرات بالقوه ضد سرطاني كلونجي و تيموكينون، تركيب فعال آن، يافته است.به عنوان مثال، يك مطالعه لوله آزمايش نشان داد كه تيموكينون باعث مرگ سلولي در سلول هاي سرطاني خون مي شود.مطالعه ديگري در لوله آزمايش نشان داد كه عصاره كلونجي به غيرفعال كردن سلول هاي سرطان سينه كمك مي كند.ساير مطالعات لوله آزمايش نشان مي دهد كه بلونجي و اجزاي آن ممكن است در برابر چندين نوع سرطان ديگر از جمله سرطان پانكراس، ريه، دهانه رحم، پروستات، پوست و روده بزرگ نيز موثر باشد.با اين حال، هيچ مدركي در مورد اثرات ضد سرطاني كلونجي در انسان وجود ندارد. مطالعاتي لازم است تا بررسي شود كه آيا بلونجي وقتي به عنوان ادويه استفاده مي شود يا به عنوان مكمل مصرف مي شود، فوايدي براي مبارزه با سرطان دارد يا خير.
4. مي تواند به كشتن باكتري ها كمك كند
باكتري هاي عامل بيماري مسئول ليست طولاني عفونت هاي خطرناك از عفونت گوش تا ذات الريه هستند.برخي از مطالعات لوله آزمايش نشان داده‌اند كه بلانجي ممكن است خواص ضد باكتريايي داشته باشد و در مبارزه با گونه‌هاي خاصي از باكتري‌ها موثر باشد.يك مطالعه از كلونجي به صورت موضعي بر روي نوزادان مبتلا به عفونت پوستي استافيلوكوك استفاده كرد و نشان داد كه به اندازه يك آنتي بيوتيك استاندارد مورد استفاده براي درمان عفونت هاي باكتريايي موثر است مطالعه ديگري استافيلوكوكوس اورئوس مقاوم به متي سيلين را كه يك سويه از باكتري است كه درمان آن دشوار است و به آنتي بيوتيك ها مقاوم است، از زخم هاي بيماران ديابتي جدا كرد.كالونجي در بيش از نيمي از نمونه ها، باكتري ها را به روشي وابسته به دوز از بين برد.چندين مطالعه ديگر در لوله آزمايش نشان داده اند كه سلونجي مي تواند به مهار رشد و همچنين بسياري از گونه هاي ديگر باكتري كمك كند.با اين حال، مطالعات انساني محدود است و تحقيقات بيشتري لازم است تا بررسي شود كه چگونه كلونجي ممكن است روي گونه‌هاي مختلف باكتري در بدن تأثير بگذارد.
5. مي تواند به محافظت از كبد كمك كند
كبد يك اندام فوق العاده مهم است. سموم را حذف مي كند، داروها را متابوليزه مي كند، مواد مغذي را پردازش مي كند و پروتئين ها و مواد شيميايي توليد مي كند كه براي سلامتي حياتي هستند.چندين مطالعه اميدواركننده روي حيوانات نشان داده‌اند كه كلونجي ممكن است به محافظت از كبد در برابر آسيب و آسيب كمك كند.در يك مطالعه، به موش‌ها يك ماده شيميايي سمي، با يا بدون كلونجي تزريق شد. كالونجي سميت اين ماده شيميايي را كاهش داد و از آسيب كبد و كليه محافظت كرد.مطالعه حيواني ديگري نيز يافته‌هاي مشابهي داشت كه نشان مي‌دهد بلونجي از موش‌ها در برابر آسيب ناشي از كبد در مقايسه با گروه كنترل محافظت مي‌كند.يك بررسي، اثرات محافظتي كالونجي را به محتواي آنتي اكسيداني و توانايي آن در كاهش التهاب و استرس اكسيداتيو نسبت داد.با اين حال، مطالعات بيشتري براي اندازه گيري اينكه چگونه بلونجي ممكن است بر سلامت كبد در انسان تأثير بگذارد، مورد نياز است.
6. مي تواند در تنظيم قند خون كمك كند
قند خون بالا مي تواند علائم منفي بسياري از جمله افزايش تشنگي، كاهش وزن ناخواسته، خستگي و مشكل در تمركز را ايجاد كند.اگر در درازمدت كنترل نشود، قند خون بالا مي‌تواند منجر به عواقب جدي‌تري مانند آسيب عصبي، تغييرات بينايي و كندي بهبود زخم شود.برخي شواهد نشان مي‌دهند كه بلانجي مي‌تواند به ثابت نگه داشتن قند خون و در نتيجه جلوگيري از اين عوارض جانبي خطرناك كمك كند.يك بررسي از هفت مطالعه نشان داد كه مكمل‌هاي بلانجي سطوح ناشتا و ميانگين قند خون را بهبود مي‌بخشد.به طور مشابه، مطالعه ديگري روي 94 نفر نشان داد كه مصرف روزانه كلونجي به مدت سه ماه به طور قابل توجهي قند خون ناشتا، ميانگين قند خون و مقاومت به انسولين را كاهش مي دهد.
7. ممكن است از زخم معده جلوگيري كند
زخم معده زخم‌هاي دردناكي هستند كه زماني ايجاد مي‌شوند كه اسيدهاي معده لايه مخاط محافظي را كه معده را مي‌پوشاند، مي‌خورند.برخي تحقيقات نشان مي‌دهند كه بلانجي مي‌تواند به حفظ پوشش معده و جلوگيري از تشكيل زخم كمك كند.در يك مطالعه حيواني، 20 موش صحرايي مبتلا به زخم معده با استفاده از بلونجي درمان شدند. نه تنها در حدود 83 درصد از موش‌ها اثرات شفابخش داشت، بلكه تقريباً به اندازه يك داروي معمولي كه براي درمان زخم معده استفاده مي‌شود مؤثر بود.مطالعه حيواني ديگري نشان داد كه كلونجي و اجزاي فعال آن از ايجاد زخم جلوگيري مي كند و از پوشش معده در برابر اثرات الكل محافظت مي كند.به خاطر داشته باشيد كه تحقيقات فعلي محدود به مطالعات حيواني است. تحقيقات بيشتري براي تعيين اينكه چگونه كلونجي ممكن است بر رشد زخم معده در انسان تأثير بگذارد، مورد نياز است.
8. به راحتي به روال خود اضافه كنيد
راه هاي مختلفي براي اضافه كردن بلونجي به رژيم غذايي شما وجود دارد.با طعم تلخي كه به عنوان تركيبي بين پونه كوهي و پياز توصيف مي شود، اغلب در غذاهاي خاورميانه و جنوب آسيا يافت مي شود.معمولاً به آرامي برشته مي شود و سپس آسياب مي شود يا به طور كامل استفاده مي شود تا به نان يا غذاهاي كاري طعم بدهد.برخي از افراد نيز دانه ها را به صورت خام مي خورند يا با عسل يا آب مخلوط مي كنند. آنها را همچنين مي توان به بلغور جو دوسر، اسموتي يا ماست اضافه كرد.علاوه بر اين، اين روغن گاهي اوقات رقيق مي شود و به صورت موضعي به عنوان يك درمان طبيعي استفاده مي شود كه گفته مي شود رشد مو را افزايش مي دهد، التهاب را كاهش مي دهد و برخي بيماري هاي پوستي را درمان مي كند.در نهايت، مكمل ها به شكل كپسول يا ژل نرم براي دوز سريع و غليظ كلونجي در دسترس هستند.
قيمت سياه دانه سال ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت سياه دانه ديجي كالا-قيمت سياه دانه هندي-قيمت سياه دانه در گلستان-قيمت سياه دانه امروز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 109 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585876

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .